Amppariliigan ja Perhesählyn kauden 2026-2027 Ilmoittautuminen on auki!
Amppariliigan ja Perhesählyn joukkueisiin kaudelle 2026-2027 ilmoittaudutaan tämän linkin takaa. Ryhmiin voi ilmoittautua mukaan pitkin kautta. Jokaiseen ryhmään voi ilmoittautua myös vuotta nuoremmat ja vuotta vanhemmat lapset.
Harjoitukset 1 krt/vk ja kauden aikana Amppariliigassa järjestetään kolme turnausta.
Kausi alkaa 31.8.2026. Amppariliigassa on syyslomatauko viikolla 42, joulutauko on viikoilla 51, 52 ja 1 sekä talvilomatauko on viikolla 9. Tauoista tiedotetaan pelaajia vielä erikseen.
Amppariliigassa vanhat pelaajat jatkavat automaattisesti. Jos pelaaja haluaa lopettaa harrastamisen tai vaihtaa ryhmää, niin siitä pitää ilmoittaa sähköpostilla osoitteeseen toimisto@o2-jkl.fi.
O2-Jyväskylä perustaa U10-joukkueen ja kaksi U8-joukkuetta. Lisätiedot täältä
