14.-20.9. kuljetaan lihasvoimin treeneihin!

Tiesitkö, että hyväksi urheilijaksi kasvetaan urheilemalla ja liikkumalla paljon – joka päivä! Nuoren tulisi liikkua ja harjoitella vähintään 20 tuntia viikossa. Minuutteja ja tunteja kertyy harjoituksista, peleistä ja kilpailuista, mutta ajallisesti suurin merkitys on arkiliikkumisella (mm. kävely, pyöräily) ja omatoimisella harjoittelulla.

O2-Jyväskylä on mukana lihasvoimin treeneihin teemaviikossa mukana. Teemaviikon aikana joukkueharjoituksiin kuljetaan kävellen, juosten, pyöräillen, potkulautaillen tai muulla fyysistä aktiivisuutta vaativalla tavalla. Joukkueet laskevat urheilemalla kulkemansa kilometrit viikon ajalta yhteen. Viikonlopuksi julistetaan aktiivisin joukkueemme!

Jos koko treenimatka tuntuu liian kovalta palalta heti alkuun, niin autosta/bussista voi hypätä jo aiemmin kuin vasta treenisalin ovella. Jokainen lihasvoimin liikuttu kilometri on yhtä hyvä kilometri ja lisäksi pois treenisalien ruuhkaisilta parkkipaikoilta. Polkupyörän kanssa voi matkustaa paikallisliikenteen busseissa keskisillalla (lastenvaunutilassa). Lisämaksu tästä on 1,50€.



urheilemalla